Advertisement
HomeCollectionsReported Incorrectly
IN THE NEWS

Reported Incorrectly

FEATURED ARTICLES
NEWS
June 6, 1995
In Sunday's editions, the college choice of McDonogh athlete Dennis Badham was reported incorrectly. He will be attending Troy State.The Sun regrets the error.
ARTICLES BY DATE
BUSINESS
By Shanon D. Murray and Shanon D. Murray,SUN STAFF | May 25, 2000
Black & Decker Corp.'s stock price fell 7.2 percent yesterday, after a Salomon Smith Barney analyst downgraded his rating on the company to "neutral" based on information the Towson-based toolmaker said is incorrect. Stephen Kim, an analyst at Smith Barney in New York, said in a research report that he is downgrading his "outperform" rating on Black & Decker's stock "due to the potential for a heightened competitive environment ... over the next year." The report said industry sources have indicated that retailers Home Depot Inc. and Lowe's Cos. Inc. have each asked Stanley Works, a Connecticut-based hand tools manufacturer, to develop a line of power tools, as well as participate in the lock sets category.
Advertisement
NEWS
February 9, 1994
In an article in Monday's editions of The Sun for Anne Arundel County, the schedule for remodeling Andover Middle School was reported incorrectly. The project is scheduled to begin in May.The Sun regrets the error.
NEWS
October 30, 1998
In some of yesterday's editions, the college to which former University of Maryland women's basketball player Meghan McIntyre transferred was reported incorrectly. She went to Drexel University.The Sun regrets the errors.Pub date 10/30/98
NEWS
May 7, 1996
The new position of Andrea A. Braid was reported incorrectly in The Sun on April 29. Braid is executive director/chief executive officer of Keswick.The Sun regrets the error.Pub Date: 5/07/96
NEWS
August 29, 1996
In editions of Aug. 20, it was reported incorrectly that Ray Petty is the owner of Big Ray's Sidepocket Saloon. He is the general manager.The Sun regrets the error.Pub Date: 8/29/96
NEWS
September 12, 1995
In yesterday's editions, the score of the Loyola-Siena men's college soccer game was reported incorrectly in the roundup. Loyola defeated Siena, 2-0.The Sun regrets the error.
NEWS
May 19, 1998
In an article in Sunday's Home & Family section, the status of Sinai Hospital's methadone treatment program was reported incorrectly. The SHARP program remains open.The Sun regrets the errors.Pub Date: 5/19/98
NEWS
August 14, 1998
Larry Smith's title was reported incorrectly in an article in Wednesday's sports section about the Baltimore team in the new International Basketball League. Smith, who is part of a group that will own the team, is president and chief executive officer of the Council for Economic and Business Opportunity Inc.The Sun regrets the errors.Pub Date: 8/14/98
NEWS
May 22, 1998
In yesterday's Maryland section, the date for graduation at Dundalk Community College was reported incorrectly. Gov. Parris N. Glendening will be guest speaker at the ceremony June 5.The Sun regrets the error.Pub Date: 5/22/98
NEWS
May 19, 1998
In an article in Sunday's Home & Family section, the status of Sinai Hospital's methadone treatment program was reported incorrectly. The SHARP program remains open.The Sun regrets the errors.Pub Date: 5/19/98
NEWS
March 9, 1998
It was reported incorrectly in yesterday's editions that referees disallowed a substitution by University of Maryland coach Gary Williams near the end of regulation time in Saturday's Atlantic Coast Conference basketball tournament semifinal against North Carolina. In fact, officials allowed the substitution.The Sun regrets the error.Pub Date: 3/09/98
NEWS
February 23, 1998
In yesterday's editions, the position of University of Maryland football assistant coach Mike Locksley was reported incorrectly. He is recruiting coordinator.The Sun regrets the error.Pub Date: 2/23/98
NEWS
December 12, 1997
Show times for tomorrow's performance of "Alice in Wonderland" by the Pumpkin Theatre at the Hannah More Arts Center of St. Timothy's School were reported incorrectly in the Live section yesterday. The show will be performed only at 2 p.m.The Sun regrets the error.Pub Date: 12/12/97
NEWS
November 11, 1997
In Sunday's editions, the high school attended by Navy football player Matt O'Donnell was reported incorrectly. O'Donnell went to Mount St. Joseph.The Sun regrets the errors.Pub Date: 11/11/97
NEWS
September 11, 1997
In Wednesday's editions, the status of Redskins running back Terry Allen in regard to a July accident was reported incorrectly. Allen allegedly was intoxicated when he crashed his Ferrari into a tree in Monroe, Ga., and was charged with driving under the influence and fleeing police at 133 mph.The Sun regrets the errors.Pub Date: 9/11/97
Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.