Correction

July 02, 2008

Jay Hancock's June 25 column in Business incorrectly credited WBAL-TV with first reporting the dispute between Maryland regulators and Alice's Home & Cottage of Hagerstown. The Hagerstown Herald-Mail had the story in February, several months before the WBAL piece.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.