Correction

June 14, 2008

An article in Thursday's Health Today section incorrectly named a Web site sponsored by the National Library of Medicine. The Web site is medlineplus.gov.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.