Correction

April 13, 2008

The Ridge Ruxton School was incorrectly identified in a headline on Friday's Commentary page. The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.