Corrections

November 02, 2006

A front-page article yesterday about U.S. casualties in Iraq carried an incorrect byline. The article was written by Borzou Daragahi.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.