Corrections

April 25, 2006

The Sun is committed to providing fair and accurate coverage. Readers who have concerns or comments are encouraged to call Paul Moore, the newspaper's public editor. He can be reached at 410-332-6364 or toll free at 1-800-829-8000, ext 6364, or by e-mail at publiceditor@baltsun.com

An article in the Maryland section yesterday incorrectly identified the Baltimore Jewish Council, one of the sponsor's of the annual Yom Hashoah Holocaust remembrance ceremony. The article also misstated the number of trips Mayor Martin O'Malley has made to Israel. He has visited once.

A Sunday book review of Elizabeth Berg's new novel, We Are All Welcome Here, incorrectly stated that the chief character, Paige Dunn, had three children. In the book, she has only one.

An article in the Maryland section Saturday about Tamar's Children incorrectly identified the appellate court that granted an emergency motion by the state Department of Public Safety and Correctional Services on the program. It was the Court of Special Appeals.

A Page 1A article Thursday incorrectly described the status of a decision by a Talbot County circuit court judge to delay implementation of a proposed state law reconstituting the Public Service Commission. The decision is being considered by the Court of Special Appeals.

An article in the Maryland section Wednesday about Mayor Martin O'Malley's trip to St Mary's County incorrectly identified which spokesman for Gov. Robert L. Ehrlich Jr. was speaking. The quotations were from Gregory Massoni.

An article on April 16 about philanthropists Eddie and Sylvia Brown incorrectly identified the school attended by five students whose tuition is paid for by the couple. It is the Institute of Notre Dame in East Baltimore.

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.