Corrections

February 07, 2006

An article yesterday about federal legislation to create a trust fund to aid victims of asbestos exposure incorrectly reported that asbestos has been banned in the United States.

An article Sunday paper about disputes in divorce cases over custody of wine incorrectly said at least one divorce involving a six-figure wine cellar was en route to the Baltimore courts. It should have said the case was en route through the Baltimore courts.

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.