October 11, 2005

A Metro Digest item in yesterday's editions on a fuel spill in Baltimore's Northwest Harbor incorrectly identified the owner of a power generation plant. Constellation Energy owns and operates the plant.

An article in yesterday's editions about possible changes in the funding for Maryland government retiree health care misstated the benefits for former workers. The state provides a prescription drug benefit for retired government employees.

An article in Saturday's editions about a case of attempted murder involving a correctional officer that was dismissed by a city prosecutor mistakenly described the dates of two incidents. Ronald Scott was stabbed May 11 at the Baltimore City Detention Center; Raymond K. Smoot was fatally assaulted three days later at the adjacent Central Booking and Intake Center.

A headline on an article in Sunday's Howard County edition of The Sun about the county school system's capital budget was incorrect. The Howard County Board of Education approved a nearly $100 million capital budget, not a $1 billion spending plan.

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.