Correction

April 23, 2005

An article in yesterday's Sun misidentified a weekly newspaper group that filed a public information request for administration documents relating to an Ehrlich administration ban of two Sun journalists. The group is called The Gazette.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.