Correction

August 21, 2004

An article about college rankings in yesterday's editions of The Sun incorrectly identified Johns Hopkins University spokesman Dennis O'Shea.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.