Correction

April 24, 2004

An article published in yesterday's editions of The Sun mischaracterized the source of funding for a student center at the University of Baltimore. The $14 million will come from student fees, not public funds.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.