Clarification

March 23, 2004

An article in some Saturday editions of The Sun concerning the men who received a reward in the case of the Washington-area sniper should have noted that The Washington Post broke the story on its Web site late Friday night.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.