Corrections

December 16, 2003

Because of an editing error, an article in The Sun yesterday about medical errors gave the wrong title for Dr. Edward D. Miller. He is chief executive officer of Johns Hopkins Medicine and dean of the Johns Hopkins University School of Medicine.

A Los Angeles Times article on chicken slaughter that ran in the early edition of the Sunday Sun included incorrect information about animal rights activist Virgil Butler. It said that Butler took part in the U.S. invasion of Panama, where he recalled killing enemy soldiers, but the Army has no record of his service. The article stated that Butler shot a man to death in the parking lot of a bar and went to prison for manslaughter. In fact, he was convicted of felony burglary, and the shooting could not be confirmed.

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.