Correction

October 08, 2002

An article on Page 1A of yesterday's Sun gave incorrect information about a man interested in work at an Odenton barber shop. The man has six children, not eight, and was not recently released from jail.

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.