Correction

March 24, 2000

An article on March 13 about David Talbot and Salon magazine incorrectly identified the webzine in which A. O. Scott's piece on Martin Scorsese appeared. The piece appeared in Slate magazine (www.slate.com).

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.