Correction

January 12, 2000

An article in the sports section Dec. 28 reported that a Washington Post columnist had been hired by Washington Redskins owner Dan Snyder to do commentary on the team's preseason games on WRC-TV. According to Redskins and WRC officials, the TV station has editorial control over the broadcasts and chooses the announcers, and Snyder does not hire them.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.