An article in Friday's editions incorrectly referred to...

November 24, 1998

An article in Friday's editions incorrectly referred to the Transplant Resource Center of Maryland Inc., as the Maryland Transplant Resource Center. The same article misspelled the surname and misstated the title of Marion Borowiecki, its chief executive officer.

The Sun regrets the errors.

Pub Date: 11/24/98

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.