An article Saturday incorrectly reported that Baltimore...

October 20, 1998

An article Saturday incorrectly reported that Baltimore Gas and Electric Co. is challenging the votes of 726 employees in a union election. BGE maintains the contested votes should be counted in the election; the International Brotherhood of Electrical Workers wants the votes excluded.

The Sun regrets the errors.

Pub Date: 10/20/98

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.