In a July 18 article, The Sun incorrectly reported the...

August 07, 1998

In a July 18 article, The Sun incorrectly reported the name of the state agency involved in a contract dispute with PHP Health Care Corp. The controversy involves the Department of Public ++ Safety and Correctional Services.

The Sun regrets the error.

Pub Date: 8/07/98

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.