An article in yesterday's editions of The Sun incorrectly...

March 11, 1998

An article in yesterday's editions of The Sun incorrectly reported the name of the Baltimore Association for Retarded Citizens.

The Sun regrets the error.

Pub Date: 3/11/98

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.