An article in Thursday's editions of The Sun about a...

November 01, 1997

An article in Thursday's editions of The Sun about a Baltimor Circuit Court jury's awarding $10.2 million to a Baltimore woman and her son incorrectly stated that part of the award was for punitive damages. Those damages were for pain and suffering.

The Sun regrets the errors.

Pub Date: 11/01/97

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.