An Associated Press article that appeared Feb. 12 gave...

March 04, 1997

An Associated Press article that appeared Feb. 12 gave erroneous information about a Wisconsin woman's suit against her former psychiatrist. The suit does not allege that the psychiatrist, Dr. Kenneth C. Olson of Bozeman, Mont., billed patient Nadean Cool's insurance company for group therapy. In addition, St. Elizabeth Hospital was dismissed as a defendant in the lawsuit.

The Sun regrets the errors.

Pub Date: 3/04/97

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.