An article and headline in The Sun yesterday erroneously...

August 03, 1996

An article and headline in The Sun yesterday erroneously said that Time magazine had admitted to libeling reporter Dusko Doder and paid him libel damages. There was no verdict in the lawsuit. Time agreed to make a payment to settle the lawsuit and to publish a statement withdrawing any disparagement of Doder's work.

The Sun regrets the errors.

Pub Date: 8/03/96

FOR THE RECORD - Correction

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.