In an article March 14, The Sun erroneously reported that...

March 22, 1996

In an article March 14, The Sun erroneously reported that the owners of the HarborView complex have abandoned plans to develop a waterfront village. In fact, plans are proceeding to develop the site and to complete the sale and rental of all units in the HarborView tower.

The Sun regrets the error.

Pub Date: 3/22/96

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.