A headline in Saturday's editions of The Sun stated that...

February 20, 1996

A headline in Saturday's editions of The Sun stated that Comcast Corp. had hired Merrill Lynch to study ways to increase its stock price and had reported a drop in operating earnings. In fact, it was Comsat Corp., a Bethesda-based satellite communications company, that hired Merrill Lynch and reported the financial results.

The Sun regrets the errors.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.