In an article published Dec. 6, 1995, The Sun wrongly...

January 05, 1996

In an article published Dec. 6, 1995, The Sun wrongly attributed a statement about Macao and China to Frederico Rato, a Macao lawyer and resident. Mr. Rato was not interviewed by the newspaper and had not expressed an opinion to the paper about Macao's future.

The Sun apologizes for the error and any misrepresentation of Mr. Rato's opinions.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.