An article in Tuesday's Sun incorrectly reported that...

September 29, 1995

An article in Tuesday's Sun incorrectly reported that renovations costing $165,000 to the Basilica of the Assumption were made in preparation for Pope John Paul II's visit Oct. 8. According to the Rev. Michael White, program director for the papal visit, the maintenance and renewal projects had been long planned and were not related to the visit.

The Sun regrets the error.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.