The article in yesterday's Sun on a media group's...

September 23, 1995

The article in yesterday's Sun on a media group's evaluation of educational children's TV in Maryland inaccurately reported the number of hours of such programming individual stations broadcast weekly. The correct numbers are: WFTY-Channel 50, 6 hours; WMAR-Channel 2, 3 hours; WBAL-Channel 11, 3.5 hours; WBFF-Channel 45, 3 hours; WJZ-Channel 13, 2 hours and WNUV-Channel 54, 4 hours.

The Sun regrets the errors.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.