An Associated Press story published in Thursday's Nation...

July 31, 1995

An Associated Press story published in Thursday's Nation contained incorrect information on a Consumers Union report about the test failure of the Evenflo On My Way 206 child safety seat.

The second paragraph of the story erroneously reported that the seat had failed the organization's tests when it was attached to its base. Actually, the failure occurred when the seat was not used with its detachable base.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.