A headline in The Sun yesterday incorrectly indicated that...

November 03, 1994

A headline in The Sun yesterday incorrectly indicated that NAACP employees had been laid off. In fact, as the article noted, the employees had been furloughed for two weeks without pay but have not lost their jobs.

The Sun regrets the errors.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.