A headline on the front page of yesterday's newspaper...

July 16, 1994

A headline on the front page of yesterday's newspaper incorrectly said that three television stations, including Baltimore's WJZ, were involved in the strategic alliance between Westinghouse Broadcasting and CBS Inc. Five stations are involved.

The Sun regrets the errors.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.