In article in yesterday's Sun about an experimental AIDS...

April 15, 1994

In article in yesterday's Sun about an experimental AIDS treatment, the Associated Press erroneously reported that Dr. Kenneth Alonso won government approval for the experiment. The Food and Drug Administration approved a study by HemoCleanse Inc., an Indiana company, to heat the blood of a few patients to determine whether that will kill the AIDS virus. The FDA is still evaluating Dr. Alonso's application for a separate study.

The Sun regrets the error.

FOR THE RECORD - CORRECTION

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.