Correction

August 06, 1993

A story in The Sun yesterday on personal watercraft incorrectly said that the public relations firm Burson-Marstellar manufactures Sea-Doo watercraft. In fact, Sea-Doo is made by Bombardier Corp.

Howard Park, who was correctly identified in the story as a Burson-Marstellar employee, should also have been identified as spokesman for Bombardier.

+ The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.