Correction

May 08, 1993

An article in yesterday's editions of The Sun on primary care doctors incorrectly described a $1,100 medical test, an echocardiogram.

+ The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.