Correction

April 04, 1993

The names of Mary Jo and Joey Buttafuoco were misspelled yesterday in an article on the front page of the Saturday section.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.