Corrections

March 03, 1993

An article yesterday in The Sun about IRS tax claims against Edwin F. Hale Sr. carried incorrect figures about Mr. Hale's claimed income in 1989 and 1990 in an accompanying table. Mr. Hale says he lost $128,386 in 1989 and $753,602 in 1990.

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.