Correction

December 15, 1992

In Sunday's Carroll edition, the headline on a story about a lawsuit filed by Earl A. J. and Marianne Warehime Jr. was incorrect. The Warehimes sued nine individuals who are members of the Manchester volunteer fire company. They did not sue the fire company.

* The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.