A Page 1A headline in The Evening Sun yesterday...

CORRECTION

December 04, 1992

A Page 1A headline in The Evening Sun yesterday incorrectly referred to a story on Chicago Bulls star Michael Jordan. The headline should have referred to the story about his foot injury.

2& The Evening Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.