Correction

August 22, 1992

The Sun on Thursday incorrectly reported the number of unaccounted-for cats in a lawsuit filed by a pet owner against Defenders of Animal Rights Inc. The suit alleged that the shelter could not account for one of the four cats the pet owner left.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.