Corrections

August 14, 1992

A headline on a story about an ABC News-Washington Post poll in yesterday's editions of The Sun incorrectly indicated that Democratic presidential nominee Bill Clinton had gained 5 percentage points since the previous poll. In fact, the poll indicated President Bush had gained 5 points.

+ The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.