Corrections

January 20, 1992

In a Jan. 10 article about obscenity charges related to complaints of sexually explicit videos at Ecstasy Video in Essex, a headline in The Evening Sun incorrectly said that three persons had been arrested after undercover police officers went to the store. In fact, the three were issued summonses charging them and were not arrested. Also, the police did not rent the tapes, as the article incorrectly indicated, but bought the tapes.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.