Correction

October 27, 1991

The headlines on the front page story in Wednesday's paper should have said 75 prospective jurors told the judge they had heard about thearson case.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.