Correction

December 30, 1990

The Sun reported incorrectly yesterday that riders on th Baltimore Metro pay only the base fare. In fact, fares are based on distance traveled.

The Sun regrets the error.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.