Corrections

December 14, 1990

An article by Drs. Hacib and Patricia Aoun that appeared on the Opinion * Commentary page Tuesday suggested that Johns Hopkins Hospital was the source of The Sun's first articles about Dr. Rudolph Almaraz, the surgeon who died last month of AIDS. In fact, The Sun learned of the story from patients who called the newspaper. In addition, Hacib Aoun -- whose name was spelled incorrectly with the article -- should have been identified as a former Hopkins physician who contracted AIDS while treating a patient. He sued the hospital for slander, alleging that Hopkins breached an agreement to keep information about his illness confidential. The suit was later settled out of court.

The Sun regrets the errors and the omission.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.