Corrections

December 02, 1990

An article yesterday in The Sun on layoffs at WJZ-TV said Steve Aveson of "Evening Magazine" was included in layoffs that took effect last week. In fact, Mr. Aveson was not included in the first round of layoffs and will remain with the station at least until Dec. 28.

Also, the article should have said that Mr. Aveson worked as co-host on "Evening Magazine" for the first 3 1/2 years at Channel 13.

At the time the article was written, a spokeswoman for WJZ was quoted as saying the station had not yet decided on a replacement for "Evening Magazine." The spokeswoman said yesterday that the show will be replaced by "Entertainment Tonight."

The Sun regrets the errors.

Baltimore Sun Articles
|
|
|
Please note the green-lined linked article text has been applied commercially without any involvement from our newsroom editors, reporters or any other editorial staff.